Přeskočit na hlavní obsah

Dobrý den

Plánované uzavírky prodejny: aktuální informace jsou uvedeny na  http://www.musicinstruments.cz


Vítáme Vás v prodejně hudebních nástrojů, která se již po krátké době od otevření v červenci 2006 stala jednou z nejvíce navštěvovaných v tomto kraji. Pokud Vás zajímá cokoliv ohledně muziky, věříme, že nebudete litovat osobní návštěvy, kromě prodeje poskytujeme i poradenství a servis.

Poznámka: bohužel zmizely všechny obrázky, které zde byly, snad nám je správce vrátí...

Pro získávání informací o zboží a případný internetový nákup můžete také navštívit náš e-shop zde: http://www.musicinstruments.cz



.......vchod do prodejny poznáte podle této kytary:







Naším cílem není jenom samotný prodej a servis, ale tato prodejna by měla být i místem, kde se setkávají muzikanti. A když to tak je, může se Vám stát, že si tu i nečekaně zahrajete, najdete
spoluhráče do kapely a potkají Vás jiná podobná překvapení.

Vyšlo CD Svět čarodějů písničkářky AMELANCHY
CD obsahuje 14 autorských písní, součástí CD je i booklet s texty a fotografiemi.
Zakoupit lze v našem e-shopu.















































Z naší nabídky si můžete vybrat




prodej hudebních nástrojů a příslušenství všech značek dostupných na našem trhu
  • prodej hudebnin
  • poradenství v oblasti hudebních nástrojů a hudební elektroniky
  • opravy strunných nástrojů, smyčců, saxofonservis a některé opravy ostatních nástrojů
  • výroba oktávových strun na 12ti strunné kytary s delší životností
  • zásilková služba ( e-shop )
  • ladění a opravy klavírů, některé opravy el. kláves a elektroniky
  • nahrávací ministudio
výroba hudebních podkladů pro zpěváky apod., opravy starých nahrávek, převádění nahrávek ze starých desek nebo magnetofonových pásků na CD







výroba a distribuce hudebních nahrávek pro výuku hudby ( Škola na zobc.flétnu L.Daniela a Hrátky s flétnou od I.Hlavaté )
  • hudební agentura
  • hudební mikroškola (pro děti i dospělé v oborech zobcová flétna, kytara, klavír, kontrabas, hudební teorie, skladba - aranžování)























A co nemáme, to snad seženeme...


Jsme rádi, když od nás zákazník odchází spokojený:












































































































































































































































































Komentáře

  1. Dobrý den, funguje ještě tento eshop a obchod? Sháním momentálně kapodastry a další příslušenství do hudebky, ale žádný z velkých českých zavedených eshopů mi nechce vyjít vstříc a nemá věci, co potřebuji v požadovaném množství. Pokud je to možné, napište mi, prosím, váš email a já vám zašlu kompletní poptávku. :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj přátelé, chci jen využít této příležitosti a poděkovat tomuto skvělému půjčovateli, panu Ben leemu, který mi pomohl s půjčkou, velmi jsem potřeboval 7 000 000,00 USD, takže jsem byl představen panu Benovi Leeovi, půjčujícímu důstojníkovi, takže jsem kontaktoval jeho e -mail a já dostal částku půjčky 7 000 000,00 USD, poradím každému, kdo potřebuje půjčku, kontaktovat e-mail: 247officedept@gmail.com nebo můžete svůj WhatsApp získat prostřednictvím +1-989-394-3740.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem dítě na hudební nástroj začala učit hrát, když jsem zjistila, že nám doma prebývají klávesy. Manžel totiž jako řidič kamionu čas od času odjel na 7 dní pryč, a tak jsem měla čas na odpočinek. A při jedné odpolední kávě jsem zjistila, že manžel si je zapomněl dát do zkušebny, a tak se dítě začalo učit.

    OdpovědětVymazat
  4. Možná vás to překvapí ale i já se zajímám o hudbu. Dokonce tak moc že jsem se teď dívala na web napovime.cz kde mně radí jak si správně naladit kytaru. Nechci totiž nic podcenit v mé kariéře profesionální zpěvačky hrající na kytaru. Myslím to opravdu vážně.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Výroba CD

Ukázka z kompletování CD "Modrá naděje". Náklad byl 500 ks a cena výroby včetně potisku CD sítotiskem je kolem 24.000 Kč. Samozřejmostí je při vydání CD licenční smlouva s OSA a s autory, takže každé dílo je chráněno autorskými právy.

Opravy nástrojů a montážní práce č.1

Provádíme opravy především dřevěných nástrojů (kytary, smyčcové, potahování smyčců) a ladění, údržbu a opravy klavírů. Pokud je to možné, snažíme se udělat nebo zprostředkovat i jiné opravy. Opravárenská dílna se nachází v Podsedicích. Na tomto místě budeme ukazovat některé opravy, které se v Litoměřicích vyskytly: Ulomená hlava kytary před opravou. A stejná kytara po opravě - bylo nutno provést i povrchové úpravy laku v místě zlomení a zavedení vyztužovacího "šteftu" zezadu - viz šipka. Cena opravy včetně nových strun Savarez 620,-Kč. Uražený krk kontrabasu po pádu před opravou. Přilepení a vystužení krku vnitřní vložkou není tak zcela snadné, neboť se musí správně nastavit úhel, aby vyšla správně budoucí poloha strun. Pomáhá a radí přitom i kolegyně Asta... A je to hotové - požitek ze hry na opravený nástroj kazí jen někteří nekulturní posluchači: (Cena opravy 952,- Kč) Drobné seřizování flétny stojí kolem 100,- Kč. Další malé práce na kytaře: Výroba ebenového pražce na 12t